• 1397/05/04 - 16:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تماشای طولانی‌ترین خسوف کلی قرن از محوطه برج میلاد تهران

جمعه پنجم امرداد برج میلاد تهران با یرنامه رصد ماه گرفتگی میزبان منجمان آماتور و علاقه‌مندان به رصد ماه‌گرفتگی خواهد بود. این برنامه با همکاری مجله نجوم، باشگاه نجوم برج کیلاد و برنامه تلویزیونی «موتور جستجو» برگزار می‌شود

جمعه پنجم امرداد برج میلاد تهران میزبان منجمان آماتور و علاقه‌مندان به رصد ماه‌گرفتگی خواهد بود. در این برنامه که از ساعت 22 آغاز می‌شود، منجمان آماتور با به همراه آوردن تلسکوپ و دوربین‌های دوچشمی خود به برج میلاد، دسته‌جمعی به رصد طولانی‌ترین خسوف کلی قرن خواهند پرداخت و دوستداران نجوم و علاقه‌مندان به رصد این پدیده جذاب نیز می‌توانند با حضور در محوطه کنار برج، با چشم غیرمسلح و با ابزارهای رصدی موجود این خسوف بی‌نظیر را تماشا و از توضیحات کارشناسان نجوم درباره سازوکار این پدیده و مراحل مختلف آن استفاده کنند. همچنین به طور همزمان، ویژه برنامه موتور جستجو در برج میلاد با حضور کارشناسان و مهمانان مختلف تهیه و به همراه تصاویر ماه‌گرفتگی به طور زنده از شبکه آموزش پخش خواهد شد که تا حدود ساعت دو بامداد ادامه خواهد داشت. گفتنی است این برنامه با همکاری مجله نجوم، باشگاه نجوم برج میلاد و برنامه تلویزیونی «موتور جستجو» برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

• گروه خبری : اخبار سایت,داخلی