• 1399/01/26 - 22:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

وبینار «کارگاه آموزش کار با نرم‌افزار استاری نایت»

مجله نجوم 29 فروردین وبینار «کارگاه آموزش کار با نرم‌افزار استاری نایت» را برگزار می‌کند


مدرس: کاظم کوکرم، سردبیر سابق مجله نجوم و ویراستار علمی کتاب آسمان پرستاره (کتابچه راهنمای کار با نرم‌افزار استاری‌نایت)


زمان: جمعه ۲۹ فروردین ۹۹، ساعت ۱۹ تا ۲۱


هزینه ثبت نام در وبینار: ۲۰ هزار تومان



 


 کار کردن با نرم‌افزار‌های آسمان‌نما از مهارت‌های مهم و کاربردی در نجوم آماتوری است. این نرم‌افزارها که کاربردهای بسیاری دارند، در سال‌های اخیر، با توسعه اینترنت و رایانه‌ها، در میان علاقه‌مندان به نجوم به شدت محبوب شده‌اند.


منجمان آماتور، با هر سطحی از دانش، می‌توانند از این نرم‌افزارها برای محاسبه پدیده‌های نجومی در شب‌های مختلف، برنامه‌ریزی شب‌های رصدی، شبیه‌سازی اجرای پروژه‌های نجوم آماتوری، آموزش مفاهیم کره آسمان، پیش‌بینی وضعیت رویت پذیری هلال ماه و بسیاری امور دیگر استفاده کنند.


 


استاری نایت از محبوب‌ترین، کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای نجومی است که کار کردن با آن در نگاه اول برای افراد مبتدی دشوار است. اما اگر کار با آن را از مدرسی یاد بگیریم که با نسخه‌های مختلف استاری‌نایت در ۱۵ سال اخیر کار کرده و پروژه‌های نجومی گوناگونی را با تکیه بر همین نرم‌افزار به سرانجام رسانده است، در مدتی کوتاه به جنبه‌های مختلف آن مسلط خواهیم شد.


شما در این وبینار، مهارت کار کردن با جذاب‌ترین ویژگی‌های استاری نایت را در مدت ۲ ساعت به صورت آنلاین خواهید آموخت.


 


لازم به ذکر است، پس از پایان وبینار، امکان دسترسی به فایل ویدئویی در حساب کاربری ثبت‌نام‌کنندگان مقدور است.


 


 توجه:


برای شرکت در این دوره آموزشی زنده اینترنتی، بهتر است از یک لپ‌تاپ یا رایانه معمولی استفاده کنید تا بتوانید همزمان جزئیات منوها و کار مدرس با نرم‌افزار را ببینید.


اگر با گوشی هوشمند در وبینار شرکت کنید، صفحه مانیتور را هنگام برگزاری وبینار در ابعادی کوچک خواهید، هرچند بعدا می‌توانید با مراجعه مجدد به فیلم ضبط‌شده، مراحل کار با نرم‌افزار را خودتان در رایانه پی بگیرید.


توصیه می‌کنیم پیش از شروع وبینار  نسخه 6.0 یا 6.3 نرم‌افزار Starry Night Pro را دانلود و نصب کنید و آشنایی اولیه نسبت به محیط نرم‌افزار و منوهای آن را پیدا کنید.


 




 


طراحی: مهرآسا بابایی

  • گروه خبری : اخبار سایت,داخلی
  • کد خبر : 1401
کلمات کلیدی