• 1397/10/01 - 22:53
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
13 و 14 دی برگزار می‌شود:

گشت رصدی مجله نجوم در زواره ویژه بارش شهابی ربعی

مجله نجوم 13 و 14 دی گشتی ویژه رصد بارش شهابی ربعی در نزدیکی زواره در استان اصفهان برگزار می‌کند.


مجله نجوم 13 و 14 دی گشتی رصدی در نزدیکی زواره در استان اصفهان برگزار می‌کند. پنجشنبه شب و بامداد جمعه به تماشای شهاب‌ها زیر آسمان پرستاره حاشیه کویر مرکزی ایران می‌نشینیم. در این گشت همچنین با تلسکوپ مجله نجوم و راهنمایی کارشناس رصد، به تماشای سیاره‌ها، سحابی‌ها، کهکشان‌ها و خوشه‌های ستاره‌ای می‌پردازیم و با صورت‌های فلکی آسمان بیشتر آشنا می‌شویم. علاقه‌مندانی که هیچ آشنایی قبلی با نجوم و آسمان شب ندارند نیز می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و با زیبایی‌های دنیای اخترشناسی آشنا شوند. همچنین کسانی که ابزار نجومی مانند تلسکوپ و دوربین دوچشمی دارند، می‌توانند با به همراه آوردن ابزار خود به رصد مشغول شوند و  در صورت تمایل از راهنمایی‌ها و آموزش‌های کارشناس برنامه استفاده کنند. 



حرکت از تهران: پنج‌شنبه 13 دی ساعت 8 صبح



بازگشت: جمعه 14 دی (عصر به تهران خواهیم رسید)



 هزینه ثبت نام: 195 هزار تومان



 هزینه ثبت‌نام برای مشترکان نسخه چاپی مجله نجوم: 180 هزار تومان



 حرکت از تهران و از محله گیشا خواهد بود. نشانی دقیق پس از ثبت نام به اطلاع همه شرکت‌کنندگان برنامه خواهد رسید. در این برنامه امکان استفاده شرکت‌کنندگان از خودروی شخصی برای رسیدن به محل رصد وجود ندارد و کلیه علاقه‌مندان به شرکت در برنامه باید با وسیله نقلیه در نظر گرفته شده (میدل باس) در رصدگاه حضور پیدا کنند.



خدمات نجوم در این گشت:



رصد آسمان شب و تماشای بارش شهابی زیر آسمان کویر و ارائه توضیحات علمی مربوطه زیر نظر کارشناس برنامه



بیمه کامل مسئولیت مدنی گردشگری



ارائه میان وعده، یک وعده شام، یک وعده صبحانه با مجله نجوم



بازدید از خانه تاریخی هشت بهشت



پیاده روی و رمل‌گردی در کویر



محل اقامت (اقامت به صورت گروهی در اقامتگاه بقعه شیخ حافظ رجب برسی)



وسیله نقلیه توریستی (میدل باس)



 توجه:  ناهار رفت و برگشت بر عهده مسافر است. برای رفاه شما عزیزان در کنار رستوران توقف خواهیم داشت.



توضیحات مهم:



کفش مناسب برای پیاده‌روی، زیرانداز، لباس خیلی گرم برای شب و لباس خنک برای روز، چراغ قوه با نور قرمز و سایر وسایل شخصی شامل لیوان، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، قمقمه، کارت شناسایی، دفترچه بیمه، داروهای شخصی، کیسه خواب و دو پتوی مسافرتی و... را همراه داشته باشید.



در صورت ابری شدن هوا، برنامه‌های آموزشی در زمینه تئوری رصد و موضوعات مختلف نجومی برگزار خواهد شد و طی برنامه هر زمان که آسمان صاف شود رصد آسمان از سر گرفته می‌شود.



ظرفیت برنامه محدود است و اولویت با مسافرانی است که زودتر ثبت نام خود را نهایی می‌کنند. در صورت تکمیل شدن ظرفیت، حتی در صورت به پایان نرسیدن مهلت ثبت نام، از پذیرش سایر متقاضیان گرامی معذور خواهیم بود.



نکته بسیار مهم:  در صورت انصراف پس از ثبت نام، امکان عودت وجه پرداختی از تاریخ پنجم دی (هشت روز قبل از برگزاری تور) وجود ندارد و پیش از این تاریخ با کسر 20 درصد مبلغ واریزی انجام می‌شود.



ثبت نام در گشت رصدی بارش شهابی ربعی در زواره



برای اطلاعات بیشتر می‌تونید با دفتر مجله نجوم تماس بگیرید:



 ۰۲۱-۸۶۰۴۶۱۴۸


  • گروه خبری : اخبار سایت,داخلی
  • کد خبر : 1326
کلمات کلیدی