• 1396/02/10 - 13:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فروش 200 شماره اول مجله نجوم در یک دی‌وی‌دی با قابلیت جست‌وجو

مجله نجوم آرشیوی از کل مطالب 200 شماره اول خود را در یک دی‌وی‌دی با قابلیت جست‌وجو ارائه می‌کند


مجموعه نجوم 200 نرم افزاری است از آرشیو 20 سال اول انتشار مجله نجوم که به همت علاقه‌مندان و متخصصین علم نجوم طراحی و اجرا شده است.همیشه کسانی که علاقه‌مند به مطالعه وعلم و مطبوعات هستند از این شکایت دارند که باید بعد از سال‌ها تاوان این علاقه را با حجم زیاد و مشکلات نگهداری آرشیوشان بپردازند، در صورتی که کیفیت ظاهری کتاب‌ها و نشریات پایین آمده و جای زیادی برای انبار کردن آن‌ها نیاز دارند. اما چه چیزی بهتر از این که این آرشیوها را کامل، با کیفیت خوب و از همه مهم‌تر در حجم کم داشته باشید.



مجله نجوم این همت را کرده و گروه طراحی و اجرای این پروژه بعد ازپایان روند اجرایی آن این مژده را می‌دهد که هرچند سرعت پیشرفت علم زیاد است و بیشتر خبرهای علمی دیروز امروز خاطره‌ای شیرین بیش نیست، اما محتوای شماره‌های 1 تا 200 مجله نجوم هنوز برای یاد گرفتن، استناد و آموزش قابل استفاده است، و در بسیاری از موارد برای جستجو درباره پیشرفت اکتشافات امروز می‌شود روی اخبار و گزارش‌های آرشیو مجله نجوم حساب باز کرد.



خبر خوب دیگر هم این که با یک‌بار خرید این مجموعه بروزرسانی‌های جدید را رایگان دریافت می‌کنید و در نسخه‌های ویژه از تخفیف برخوردارخواهید شد.



برخی امکانات این آرشیو:



جستجوی مقالات از روی عنوان، کلیدواژه و نام نویسنده و مترجم



دسترسی به شماره‌های کمیاب و نایاب



دسترسی به تصویر کامل تمام صفحات مجله‌های منتشر شده از شماره 1 تا 200



 



برای خرید اینترنتی این محصول می‌توانید به نشانی زیر بروید و با پرداخت آنلاین با کارت‌های بانکی آرشیو نجوم ۲۰۰ را تهیه کنید:



 https://idpay.ir/nojummag/shop



در صورتی که تمایل به خرید اینترنتی ندارید برای تهیه این محصول می‌توانید عبارت «نجوم 200» را به شماره 500051202080 ارسال کنید یا شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری با دفتر مجله نجوم تماس بگیرید:



88535840 -021



 


  • گروه خبری : اخبار سایت,داخلی
  • کد خبر : 855
کلمات کلیدی